Followers yg cumiLcumiL!

Dove Chocolate


Heyheyhey !
Jom makan coklat !


Korang pernah makan tak ? 
Ok mira baru 1st time makan =,=
That day mira bukak je fridge tetibe jea terkejut beruk . 
Kenapakah ??
Dengan jakonnya  mira ternampak coklat Dove yang tetibe je muncul dalam fridge ni . hihi .
Lantas ku rembat itu coklat tanpa mengetahui siapakah owner coklat itu .
wee ~
Setahu mira la kan coklat ni tak ada jual kat BP ni . sebab mira tak pernah jumpa pon batang hidung 
coklat ni #batang hidung ? adakah ?
Rupa-rupanya ada jual laa kat 7eleven .
#jakon kau !

Hurmm kunyah punya kunyah baru mira sedar yang mira tak boleh curang kat 
coklat Cadbury Black Forest .
uwaa ~ 
Coklat Dove ni pahit sikitla dari Cadbury .
Lagipun setahu mira coklat Dove ni baik untuk kesihatan .
erkk yeke .
Korang boleh la ushar-ushar kat FB ni .



Sekiann ~




Klik SINI untuk kesejahteraan hidup

2 comment:

Alyn Hussein said...

Hai there ! Alyn xprnah nmpk pun coklat ni ?? hehe . Done follow you !

hatiAMIRA said...

hihi . mmg tak popular sgt kot coklat ni . hehe .
btw , tq ;)