Followers yg cumiLcumiL!

Sape ? Najwa Latiff ?



Oraitee . hari ni nak citerr pasal sorang budak kicik nihh . nak kata kicikk tadela kicik sgt an . daa onamboleh taon dahh . hurmm boleh tahan budak nehh . maklumla dah fofuler en . smpai dah ada dah orang buat lawak pasal diee . huhu . korang tgk tak MAHARAJALAWAK MEGA lately nihh . kumpulan BOBOi dari Mesia buat lawak pakai nama budak nihh . mmg kelako ahh . haha taley go tol mira tgk . hihi . see ! smpai artis yg dah senior pon dah kenai diee .*femes kau jahh# 


Korang tau dakk y die nihh 1 negri dgn mira iaitu JOHOR . tmpat tinggal pon bhampiran .  tp tapena jumpe face to face un . wujud upenye budak nehh *tu pon lps jd retis# kengkadang bangga jugak bila ade artis y 1 kg dgn kita an . tp nama pon retis . tak payohla nak d bangga kan sgt . betoi dakk ?

2 comment:

M Fizan said...

hehe..boboi memang terbaik.. dalam fb muka macam najwa latif.. dekat luar macam latif ibrahim :P

hatiAMIRA said...

haha tau tape . minat sgt .