Followers yg cumiLcumiL!

Manusia memang begini yekk ?.

mai pekena tandoori dulu before bace .....hee
Yahh!manusia mmg cenggini >mmg cpt berubah< korang tau tak yg mende nie mnyusahkan org lain sesangat ? hoh of course laa derr . agknye kot . hee . org sekeliling mesti rasa touching+bengang bila u all berubah . berubah yg cemane ? berubah dr segi sikap thadap kita, pcakapan kasar, layanan buruk & so on lhaa . mira senirik un pena melaluinye . ade la sipolan nihh en , mira tnye pnye la baik *di pg ari y mulia plak uhh# die pnye jwb . . . perghh tanak mcm bdesing plakk an tlinge gua .


 -Weh aq tnye baik2 y kau nak menengking apehall ???-


nasib mira tak ckp cemtuh *gaye cm ckp jehh#saspen* bukan ape , bile api lwn api kang tak bkesudahan lak t . tak psl2 ade adegan baling periuk+kuali plak an . haha . so better kita jd air jelahh . bg cool org di sane even ati kita jugakk pns . betol tak betol tak . and now dah oke dgn seniriknye . tiada lg perubahan ^,^

4 comment:

cikmimitecik ;) said...

sapo yangg?

hatiAMIRA said...

hehe sesape jela tecikk .

Eric said...

Nyam3.. hehhehe jalan2 kat sini.. camne nak follo erk?

hatiAMIRA said...

kan ade button follow atas tuhh .